همه چیز درباره دوربین و عکاسی

هر چیزی که دوست دارید راجع به عکاسی و دوربین های عکاسی بدانید را اینجا دنبال کنید

همه چیز درباره دوربین و عکاسی

هر چیزی که دوست دارید راجع به عکاسی و دوربین های عکاسی بدانید را اینجا دنبال کنید

بهترین دوربین گوشی 2019 کدام ها هستند؟

بهترین دوربین گوشی 2019 - بهترین گوشی از نظر دوربین - بهترین دوربین گوشی 2019

انتخاب  بهترین گوشی از نظر دوربین  می‌تواند یک کار بسیار دشوار باشد. فناوری تلفن همراه در چند سال گذشته بشدت بهبود یافته و با پیشرفت‌های فراوان، کاربران را به سطح بالایی از رضایت رسانده است. یکی از بزرگترین پیشرفت‌های گوشی‌ها در چند سال اخیر، دوربین‌های آنها بوده است. تکنولوژِی پیشرفته شرکت‌هایی مثل نوکیا، سامسونگ و هوآوی در ساخت بهترین دوربین‌ گوشی 2019  با قابلیت‌های شگفت‌انگیز و عالی، گوشی‌ها را از وسیله‌ای صرفا برای ثبت عکس‌های خانوادگی معمولی به یک دوربین‌حرفه‌ای برای عکاسی در بیشتر ژانرها تبدیل کرده است.

 

 معرفی چند تا از بهترین دوربین گوشی 2019 :


گوشی هوآوی پی ۳۰ : 


بهترین دوربین گوشی 2019 - بهترین گوشی از نظر دوربین - بهترین دوربین گوشی 2019 - گوشی هوآوی پی 30

به اعتقاد بسیاری از کارشناس ها بهترین دوربین گوشی 2019 در سه ماهه نخست  متعلق به گوشی هواوی پی ۳۰ پرو است. هوآوی عکاسی موبایلی را با اضافه کردن یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی به قاب پشتی پرچمدار جدید خودش تغییر داد. در این سنسور اصلی، رنگ سبز در RGB به زرد تغییر کرده تا عملکرد بهتری در شرایط نوری ضعیف تر به دست آید. خوشبختانه نتیجه به دست آمده نیز شگفت انگیز بوده است. با نور کم این گوشی می تواند حتی بهتر از گوشی گوگل پیکسل ۳ و قابلیت پیشرفته معروف نایت سایت عمل کند. سنسور ثانویه آن نیز یک سنسور ۲۰مگاپیکسلی بالنز فوق عریض است، در حالی که سومین سنسور یک لنز پریسکوپی با قدرت ارائه زوم اپتیکال پنج برابری و زوم دیجیتالی ۵۰ برابری است. در انتهاء یک دوربین TOF سه بعدی برای ثبت اطلاعات عمق دریک تصویر روی قاب پشتی قرار گرفته است.


گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس


بهترین دوربین گوشی 2019 - بهترین گوشی از نظر دوربین - بهترین دوربین گوشی 2019 - گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس


اگر بپرسید بهترین دوربین گوشی 2019 به جز هواوی پی ۳۰ پرو، متعلق به کدام گوشی است به شما گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ را معرفی می کنیم. به منظور ثبت بیشترین نور ممکن در شرایط تاریک، دستور اصلی در ماژول دوربین سه گانه این گوشی قابلیت دیافراگم متغیر را از نسل پیشین خودش، گلکسی اس ۹ پلاس به ارث برده است. علاوه بر این، گوشی جدید سامسونگ با یک لنز تله فوتو که زوم اپتیکال دو برابری را ارائه می کند و یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی همراه است. این گوشی علاوه بر داشتن یکی از بهترین دوربین های پشتی، بهترین دوربین سلفی را نیز نسبت به رقبا ارائه می کند. دوربین سلفی دوگانه ای با سنسور اصلی ۱۰ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی حضور دارد که قادر به ضبط ویدئوهای اولترا اچ دی است.


                                                                                                                                                                     گوشی آیفون X

بهترین دوربین گوشی 2019 - بهترین گوشی از نظر دوربین - بهترین دوربین گوشی 2019 - گوشی آیفون x


اپل در سالگرد ده‌سالگی آیفون، از آیفونی سخن به میان­ آورد که آن را با نام آیفون 10 یا آیفون ایکس صدا می‌­زد. بسیاری از قسمت­‌های آیفون جدید، دست‌خوش تغییرات بزرگی شده‌­ که طرف­داران اپل را هیجان­‌زده کرده و آیفون 10 را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است. نمایشگری که این بار با پنل­ اولد ساخته‌شده و اپل نام فناوری به‌کاررفته در آن را سوپر رتینا گذاشته، تابه‌حال در هیچ آیفون دیگری استفاده‌ نشده است. این نمایشگر رزولوشن بالایی در مقایسه با آیفون­‌های قبلی دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه­‌ی 5.8اینچی‌اش، حدود 458 پیکسل را در هر اینچ جا داده است و می تواند بهترین دوربین گوشی در حال حاضر را برای عکسبرداری و فیلمبرداری داشته باشد. از میان  این اولین‌بار است که این حجم از پیکسل در اینچ و همچنین ابعاد در نمایشگر آیفون­‌ها استفاده شده است؛ همچنین این نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار لبه­‌های براق قاب اصلی، جلوه­‌ای لوکس به آیفون 10 بخشیده است. قاب پشتی هم از شیشه ساخته‌ شده تا هم گوشی مشکل آنتن­‌دهی نداشته باشد و هم امکان شارژ بی‌­سیم باتری هم در این گوشی وجود داشته باشد. این بدنه­‌ی زیبا در مقابل خط‌‌وخش مقاومت زیادی دارد و خیال­تان از این بابت که آب و گردوغبار به‌‌راحتی روی آیفون ایکس تاثیر نمی­‌گذارد، راحت باشد. ویژگی دیگر مجهزشدن آیفون 10 به حسگر تشخیص چهره است. این فناوری چهره­‌ی شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند؛ حتی اگر تغییری در چهره­‌ی شما ایجاد شود، آن را شناخته و تنها با صورت شما قفل گوشی را باز می­‌کند. به لطف این فناوری جدید دیگر خبری از حسگر اثرانگشت در آیفون 10 نیست. دو دوربین که هر دو سنسور­هایی 12مگاپیکسلی دارند، از دیگر مواردی هستند که این گوشی را از سایر آیفون­‌ها متمایز کرده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G با سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه، بلوتوث نسخه­‌ی 5، نسخه­‌ی 11 از iOS که مخصوص آیفون 10 شخصی­‌سازی شده و از همه مهم‌تر حذف کلید خانه که به نظر اپل دیگر نیازی به آن نیست، از دیگر ویژگی­‌های جدید این گوشی هستند. از نظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی جدید A11 بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای شش‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید واقعیت مجازی که اپل این روزها روی آن تمرکز خاصی دارد، پشتیبانی کند. آیفون جدید تنها در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای ارائه می­‌شود.


گوشی گوگل پیکسل 3

بهترین دوربین گوشی 2019 - بهترین گوشی از نظر دوربین - بهترین دوربین گوشی 2019 - گوشی گوگل پیکسل 3


نسخه اول گوگل پیکسل که در سال 2016 عرضه شد نشان داد که چطور با پردازش پیشرفته تصاویر می‌توان محدودیت‌های یک دوربین‌ با سنسور کوچک را از پیش رو برداشت. دوربین 12.2 مگاپیکسلی گوگل پیکسل 3 با دیافراگم f/1.8 و لنز 28 میلی‌متری خود تصاویری را ثبت می‌کند که حتی از تصاویر هواوی پی 30 پرو نیز شفاف‌تر هستند و جزئیات بیشتری دارند. علاوه بر این گوگل در مقایسه با هواوی به میزان کمتری تصاویر را پردازش می‌کند، در نتیجه تصاویر به خصوص هنگام عکسبرداری از اشخاص ظاهر طبیعی‌تری دارند. به عقیده بسیاری از کارشناسان، پیکسل 3 بهترین دوربین گوشی 2019 از نظر کیفیت را دارد اما با وجود اینکه از نظر کیفیت تصاویر حرف اول را می‌زند، اما به دلیل تک لنز بودنش، تنوعی که هنگام استفاده از گوشی‌های چند دوربینه دارید را ندارد.


گوشی سامسونگ نوت 8 

بهترین دوربین گوشی 2019 - بهترین گوشی از نظر دوربین - بهترین دوربین گوشی 2019 - گوشی سامسونگ نوت 8

سامسونگ با معرفی «گلکسی نوت ۸» (Galaxy Note 8) سعی دارد تا تجربه‌ی جدیدی از گوشی‌های نوت را برای خریداران فراهم کند. گلکسی نوت‌ها به طور عمومی شبیه سری Galaxy S هستند؛ با این تفاوت که صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و یک قلم دیجیتال S Pen دارند. این گوشی هم به گروه موبایل‌هایی با دو دوربین پیوسته است و دو دوربین ۱۲مگاپیکسلی با فلاش Dual LED و امکان فیلم‌برداری UHD از ویژگی‌های بارز این دستگاه است. پردازش محاسبات در این تازه‌وارد توسط تراشه‌ی Exynos 8895 هشت‌هسته‌ای انجام می‌شود که از مدل‌های بالارده‌ای است که سرعت بسیار خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G71 هم در اجرای بازی‌های سنگین و پردازش‌های گرافیکی سربلند خواهد بود. صفحه‌نمایش سوپر آمولد با رزولوشن 1440x2960 و قابلیت نمایش 521 پیکسل در هر اینچ، تجربه‌ی تصویری شفاف و بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند و می تواند به عنوان بهترین گوشی از نظر دوربین باشد. 

 گلکسی نوت ۸ با 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و شش گیگابایت رم  عرضه شده است  که در حال حاضر در نوع خود بی‌رقیب است و هنوز شاهد دستگاهی با این میزان رم در بازار دیجیتال نیستیم. سنسور اسکن مردمک چشم، حسگر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب و ژیروسکوپ تنها تعدادی از امکانات این دستگاه قدرتمند است و باید دید می‌تواند با آیفون ۸ رقابت کند یا نه. در انتها باید گفت، باتری غیرقابل تعویض و از نوع لیتیوم‌یون با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت می‌تواند تا ۲۲ ساعت مکالمه و ۷۴ ساعت حالت آماده‌به‌کار دستگاه را تامین کند. گلکسی نوت ۸ در رنگ‌های مشکی، طلایی، خاکستری، و آبی اقیانوسی عرضه‌ خواهد شد.


از نظر شما بهترین دوربین گوشی 2019 را کدام برند دارد؟ در ضمن فروشگاه های اینترنتی ارزان در ایران را در لینک زیر برای شما لیست کرده ایم : 

https://ronaaq.com/1786/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%aa%d8%ae%d9%81%db%8c%d9%81%c2%ad%d9%87%d8%a7/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد